Re: Jaki najcichszy notebook?

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 11:31:46 MET DST

Użytkownik "aladin07" <aladin07@wywal_to.go2.pl> napisał w wiadomości
news:d9dvc9$5tg$1@nemesis.news.tpi.pl...

> czesc
>
> widze ze poruszyles kwestie rawow wiec bedziesz wiedzial o co mi chodzi
> otoz jestem nowym uzytkownikiem acera travelmate i mam strasznie
> rozjechane kolory
> i nie wiem jak i skad wziasc odpowiedni profil barwny, bo reczna
> kalibrajcja krzywych
> troche klopotliwa jest?
> podpowiedz mi jak sie z tym uporales?
obawiam się że jak masz nienajlepszej jakości LCDek to nic nie poradzisz :/

kalibracja monitorów LCD nie daje najlepszych efektów

zajżyj sobie tutaj http://ckmedia.pl/~jankomuzykant/about/about.htm to
strona mojego
kolegi grupowego z pl.rec.foto.*

Gdy kupowałem lapka to zakładałem że mój CRT zostanie do pracy nad zdjęciami
ale..
okazało sie że LCDek w toszku jest naprawdę dobrej klasy i po lekkiej
kalibracji
Adobe gamma da się go używać do edycji zdjęć.