Re: Jaki najcichszy notebook?

Autor: aladin07 <aladin07_at_wywal_to.go2.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 11:23:34 MET DST

> mam toshibę M40X jest bardzo cicha, nawet przy maksymalnym obciążeniu
> (hurtowa obróbka RAWów).
>
> ogólnie szukaj tych które maja mobilne procesory M lub Centrino,
> nie z za bardzo wykręconymi zegarami.

 czesc

widze ze poruszyles kwestie rawow wiec bedziesz wiedzial o co mi chodzi
otoz jestem nowym uzytkownikiem acera travelmate i mam strasznie rozjechane
kolory
i nie wiem jak i skad wziasc odpowiedni profil barwny, bo reczna kalibrajcja
krzywych
troche klopotliwa jest?
podpowiedz mi jak sie z tym uporales?
dzieki z gory za odpowiedz