Re: Legenda o g* zasilaczu

Autor: ROBBO 2 <robbo2k_at_op.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 09:28:51 MET DST

> Do takich zastosowan jak piszesz - powinin Ci dobrze sluzyc, a
> roznica w wydajnosci w stosunku do PIII jednak spora.

I sobie zaszlalem kupilem Radeona 8500 :) zeby chociaz jakiego il Sturmovika
odpalic bo na GF2Ti nie bardzo.

> Oj, widze ze ta przygoda niestety wiele Cie nie nauczyla. Naprawde
> musi Ci sie spalic sprzet jeszcze raz bys na wlasnej skorze poczul jak
> wazny jest zasilacz z przyzwoitym zabezpieczeniem i o poprawnej
> konstrukcji? Nie musi byc jakies hipe-super-nie-wiadomo-co dla
> ekstermalnych overclockerow czy super wypasionych konfigow, ale wypadalo
> kupic chociaz cos na poziomie modecoma/fortona czy chociazby 250-300W
> Sirteca [z nalepka Chiefteca, Enlighta czy innego producenta].

Przymierzam sie do zmiany obudowy i zasilacza, poprostu tymczasowo potrzebny
byl zasilacz na juz.
350W ma i poprostu wrocil z naprawy gwarancyjnej

> A co w tym dziwnego. To grafika AGP x4 1,5V wiec na z AGP x8
> wspolpracuje.

GF2MX100/200 cale 71 puikcikow w 3Dmarku 2003 :))
i to nie zaleznie czy na celeornie 1200 czy Sempronie 2200+ czy jakims
Athlonie 64.
Teraz mam Radeona 8500 i na celornie wyszlo 924 a na Sempronie 2200+ juz
1197 (bez podkrecania)