Re: Sony 17 LCD HS75 czy warto?

Autor: Yacho <yacho____at__nospam_100tka.net>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 03:02:23 MET DST

M napisał(a):
> Witam!
>
> Niestety moj vievsonic mial maly wypadek spadl i sie rozpitolił;-(( a taki
> byl sliczny i mial 19 cali. Ale do rzeczy, musze kupic monitor i do dyzpozycji
> mam niestety tylko 1100zl. Nie chce wracac juz do CRT po milych chwilach
> spedzonych przed lcd vievsonica. Znalazlem sony z tematu w atrakcyjnej cenie
> 1075zl i pytam Was grupowicze o opinie o nim, wiem ze nie ma DVI ale ja nie
> widzialem roznicy w viecsonicu (notabene tez TN) doradzcie cos bo wychodze z
> siebie, moze cos innego ale granica 1100zl jest nieprzekraczalna:-( i pewnie
> [...]

Phillips 17B5/B6 (B5 dostal bardzo pochlebna opinie na mva.pl - B6 ma
gwarancje 0 sub/pixeli wadliwych - ja mam 19B6 i poza typowymi wadami TN
(kąty widzenia troszke kolory) nie mam zadnych objekcji co do niego...
Smurzenie coprawda jest - ale minimalne i wystepuje tylko w bardzo
specyficznych przypadkach (w nfsu nie ma ale w GTA SA da sie zauwazyc
jadac abrdzo szybko i mijajac kable na jasnym niebie) ale to sa rzeczy
naprawde marginalne i nie rzutują na ogolna ocene ktora jest 9/10 :)

Cena ponizej 1100 za 17" - 19" dostalem za 1600.

--
Yacho