Re: właczanie kompa

Autor: Nutria <xnzvy_nyyrteb_at_gyra.cy>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 00:34:41 MET DST

Nagle Jakub Szułakiewicz w <yakhub@gazeta.pl> napisał w
<news:d9cc75$b3n$3@inews.gazeta.pl>
> Nie byłbym tego taki pewien. Jeżeli wiatrak czasami startuje, a czaami nie,
> to równie dobrze może się zatrzymywać podczas pracy. A zatrzymany wiatrak to
> IMHO już jakieś 2/3 drogi do spalonego procesora

IMHO chyba źle sie zrozumieliśmy wiatrak kreci się cały czas normalnie widze
chyba że to jest inna przyczyna. Chodzi o to że komp normalnie nie startuje a
to ze sie kreci wiatrak lewo /prawo to nie wiem dalczego po 5 minutach
oczekiwanie staruje komp normalnie.

--
<<<< == >>>>  vulnerant omnes, ultima necat
  @      @    ubi concordia, ibi victoria