Re: Podkręcanie

Autor: Paweł Starzyński <ppwytnij_at_wytnijstarzynski.com>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 00:24:25 MET DST

> Witam pisałem już wcześniej na temat podkręcanie procka posiadam Atlona
> 2600+ i w biose mam ustawiony FSB 166 czy moge go zmienić na 200 bo
> chciałem podkręcić troszke go. Posiadam płyte MSI K7N2 delta 2 platinum

na jednej i drugiej grupie na ktore wyslales ponownie ta sama wiadomosc (po
niespelna 24 godzinach) nie stosujac sie do zalecen grupowiczow, byly chyba
jasne odpowiedzi - GOOGLE.PL -> podkręcanie. Czy Ty jesteś z /tych/ pisanych
kursywą i trzeba Ci dać konkretną odpowiedź TAK ew. NIE ? ;P

--
vel.pa.