Re: szbykie pytanie o nforce2 i preędkość pamieci

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 21:27:16 MET DST

GB <gelowork@tlen.pl_> wrote:

> nie do konca odpowiedziales na pytanie

            Doprawdy? Przeczytaj jeszcze raz.

> chodzi mi o to czy tryb pracy bedzie dalej Dual DDR ,

            jw - tak. A do instrukcji dalej nie chcialo Ci sie zajrzec...

> bo nie ruzumiem czemu jest 3 sloty zamiast 4....

            A to juz wynika z architektury nforce2 obslugujacej 6 bankow.
Zainstalowanie 4 gniazd jest mozliwe [tak robi np: gigabyte], ale
wtedy czesc modulow musi byc jednobankowych przy pelnym obsadzeniu ich
modulami - np: 2 moduly dwubankowe i 2 jednobankowe, by lacznie nie
przektoczyc 6 bankow pamieci. Wiekszosc producentow nie zawraca sobie tym
glowy wychodzac z zalozenia ze 3 gniazda wystarcza, w koncu tak tez mozna
obsadzic 3 GB pamieci albo 1,5 GB w standardowych modulach po 512 MB.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938