Re: z nidia na ati - problem sam wiem czy drobny.

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 21:50:44 MET DST

red <red@redplanet.com> wrote:

> To znaczy co, sugerujesz ze GF4Ti nie ma obslugi shaderow?

            Nie - troche zle to napisalem. Ale tworcy gierek ida poi najmniejszej
linii oporu i przy nie wykryciu sprzetu DX9 potrafia czasami wylaczyc sporo
bajerow wplywajacych na wyglad obrazu - na zasadzie bo tak. Chyba nikt juz
nie bawi sie w reczne optymalizacje na niskim poziomie. Swego czasu
pamietam jakie wrazenie zrobil na mnie Forsaken na starenkiej Rivie128 4
MB. Wygladal jak na tamte czasy bajecznie, zwlaszcza ze 90% gierek razila
na nij okropnym ditheringiem.

> A roznica miedzy 1.4, a 2.0 - coz na statycznych screenach da sie ja
> dostrzec... i tylko na nich.

            Nadal twierdzisz, ze nie widac np: roznicy w wygladzie wody w HL2
pomiedzy GF4Ti a dowolnym R[V]3xx? No chyba ze w miedzyczsie powstal jakis
patch na to, bo na poczatku wygladala tragicznie na nvidii.
No i jeszcze jedno - wydajnosc pixel shadera w GF4Ti jest marniutka -
przebija go nawet jeden PS 2.0 z kastrata, jakim jest RV350.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938