Re: Spalony-popusty r9600pro?! ratunku!!

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 20:31:48 MET DST

Szo napisał(a):

> ps. jak ktos lubi harcore to polecam zabawe w winde xp na 4mb w 640x480x8
> bit ;)

Eee tam.
Mi padł HIS R9600 podobnie(tylko że miał V-moda i taktowanie ostre).
Chodził komputer i nagle zgasł monitor, też zrobiłem reseta i ruszył.
Tak kilka razy w ciągu kilku dni i w końcu już nie ruszył.
Karta przy okazji zabrała ze sobą port AGP w A7V333.
Nie miałem kasy na sprzęt i 2 miesiące działałem na 2MB Virge.
To dopiero tragedia, komp resetował się na oglądaniu stron www.
Oczywiście nie wiedziałem co jest przyczyną, bo po awarii ciężko dojść
czasem. Po zakupie nowej płyty dalej resety. Zmieniłem RAM i procesor, a
resety ustały dopiero po zmianie grafiki. Cały czas myślałem że jeszcze
coś jest padnięte, a resety powodował ten Virge(też sprawny).
Poźniej się dowiedziałem, że wystarczyło dla karty PCI wyłączyć w
Windows akcelerację sprzętową.

--
majstermod