Re: Drugi dysk: Seagate ST340014A

Autor: llus <llus_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 13:45:57 MET DST

> Nie mam pojęcia, skąd ściągnąłeś to badziewie którego próbujesz użyć.
> Czy to jest taki problem, wejść na stronę Seagate i pobrać z niej
> najnowszą wersję programu? Która generuje *jedną* dyskietkę...

Przepraszam , ale się pomyliłem, już ściągnąłem dobry Seatools i znalazł 249
bad sectorów i żadnego nie mógł naprawić( chyba nadpisać zerami) . Dodam ,
że wykonałem tym programem pełne sprawdzenie. A co do mhdd to dysk nie dał
się zescanować, pojawiały się errory, a przy niektórych zadaniach wyskakiwał
tekst: "This drive is locked by ata password" Ja żadnego hasła nie nadawałem
, nie wiem kompletnie o co z tym chodzi.Może przez to nic zrobić nie moge z
tym dyskiem???

Pozdrawiam