serwis aristo, podzespoly

Autor: allerune <pisz_at_na.gg>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 12:33:22 MET DST

Witam

Mam problem z wyswietlaczem w laptopie Aristo Optima (ma ponad 2 lata).
Prawdopodobnie padla tasma laczaca matryce z plyta glowna. Dzwonilem do
serwisu i za taka usluge kaza sobie zaplacic 200 zlotych netto, nie
sprzedaja samych czesci.

Czy ktos zna firme w ktorej mozna kupic czesci do Aristo (a moze po
prostu mam szukac pod jakas inna nazwa), bo nic ciekawego nie znalazlem
do tej pory.

Czy jest tu ktokolwiek na tyle dobry zeby naprowadzic mnie na to jak
upewnic sie ktora z 2 tasm jest przerwana?

--
allerune