Re: Zasilacz & Allegro - Problem !!!

Autor: irek <irek**SPAM**26_at_interia.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 11:07:13 MET DST

troszke OT sie z tego zrobil;-)
z zasilaczami to jest tak samo jak np z koszulkami z marketow, ktore ulegaja
biodegradacji po kilku praniach, sam mam mode coma 350W z obudowy feel, poki
co jestem zadowolony, a biorac zasilacz do reki z obudowy za 70 zl i ten co
mam to roznica wagowa jest ogromna (jakosc wykonania tez) dlatego nie warto
oszczedzac na tym podstawowym podzespole, zwroci sie predzej czy pozniej, no
i podsatawa - NIE ZOSTAWIAC ZASILACZA NA STANDBAY-u