Re: Atlon Xp podkrecony???

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 01:06:24 MET DST

Dnia Wed, 22 Jun 2005 00:28:42 +0200, Łukasz Skowroński napisał(a):

> Witam posiadam Atlona XP 2600+ na płycie MSI K7N2 Delta 2 Platinum i mam
> zainstalowany program CoreCenter który pokazuje mi temperature płyty głównej
> i częstotliwość z jaką pracuje procesor czyli podstawowo jest to tak 166Mhz
> * 12.5 = 2075.
> Mam tu taką opcje w której moge zwiekszać szybkość FSB i mam teraz ustawione
> 172MHz * 12.5 czy tym sposobem moge podkręcić procka a jeżeli tak to ile
> moge najwięcej ustawić FSB mając Atlona 2600+ czy to służy zupełnie do
> czegoś innego?

Barton 2500+ leci u mnie na FSB 200MHz x11 czyli widziany jest przez system
i biosa jako Athlon 3200.
System, procek i cala reszta czuje sie swietnie. Bede krecil dalej jak
kupie nowego, dobrego coolera (teraz jest BOX'owy).
Zmieniajac FSB musisz takze zmienic napiecie na rdzeniu procesora bo nie
bedzie chodzil stabilnie. Mozliwe ze takze pamieci wymagaja u Ciebie
podkrecenia wzgledem procesora.
Ja mam ASUSa A7n8x-e deluxe i pamieci trzeba bylo ustawic w BIOSie na tryb
BRUTAL ;]
ombinuj! na necie jest sporo informacji o overklokingu.