Atlon Xp podkrecony???

Autor: Łukasz Skowroński <psznuzio_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 00:28:42 MET DST

Witam posiadam Atlona XP 2600+ na płycie MSI K7N2 Delta 2 Platinum i mam
zainstalowany program CoreCenter który pokazuje mi temperature płyty głównej
i częstotliwość z jaką pracuje procesor czyli podstawowo jest to tak 166Mhz
* 12.5 = 2075.
Mam tu taką opcje w której moge zwiekszać szybkość FSB i mam teraz ustawione
172MHz * 12.5 czy tym sposobem moge podkręcić procka a jeżeli tak to ile
moge najwięcej ustawić FSB mając Atlona 2600+ czy to służy zupełnie do
czegoś innego?