Re: Sieciówka i czary mary.

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 20:37:11 MET DST

|3eR|<0 wrote:

> Przed chwilą zamontowałem ja do innego kompa. Zrobiłem 5 restartów (stery
> chodziło na jakis standardowych sterach z XP 2001 roku 4.5.0.0 ) Wszystko
> chodziło doskonale żadnych problemów.

Czyli prawdopodobnie problem systemowy. Jesli jeszcze poprawnie pójdzie
pod jakimś Live-Linuxem typu Knoppix na tym samym sprzęcie na którym się
wykrzacza to masz prawie 99% na to..

> Jak się nazywa ten soft do diagnozy od 3com to
> sprawdze.

Ja ściągałem go kiedyś do mojego 3c905B ze strony producenta, zerknij
np. http://tinyurl.com/5p66g

BTW - watpię w ew. winę zasilacza jesli nie sprawiał wczesniej prob.
Jesli już sprzętowo to przyjrzałbym się raczej przerwaniom i próbował
wrzucić sieciówkę do slotu PCI /nie/ współdzielącego IRQ z innym.. A
jesli jednak system (np. pod Knoppixem będzie ładnie śmigac na tej
maszynce) to pytaj na grupach windowsowych, powinni tam być w temacie..

Pozdrawiam