Re: Sieciówka i czary mary.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 12:10:09 MET DST

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości
news:d98l9r$vvf$1@theone.laczpol.net.pl...

> Czyli 3com z rodziny Cyclone. Na początek odinstaluj drivery i sprawdź jak
> działa na systemowych (AFAIK Windowsy conajmniej od NT 5.0 i wszystkie
> współczesne distro Linuxa mają je wbudowane). Później ew. przetestuj
> softem diagnostycznym 3com'a..
>
> Powodzenia

Przed chwilą zamontowałem ja do innego kompa. Zrobiłem 5 restartów (stery
chodziło na jakis standardowych sterach z XP 2001 roku 4.5.0.0 ) Wszystko
chodziło doskonale żadnych problemów. Wkładam ja do mnie, znowu te kosmiczne
bajery, raz działą raz nie działa nP teraz działa .

Powiedz gdzie znajde AFAIK? Jak się nazywa ten soft do diagnozy od 3com to
sprawdze.