Re: LCD- S-ips MVA

Autor: ..::Friend::.. <universalny.antyspam_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 19:47:43 MET DST

> tutaj sie zgadam - mase mase błedów- czasami to nawet inne zdjecia dają
> ..
> W takim razie jak wytłumaczyć jak pisza obok kątów widzneie S-ips-
> Gdzies mi sie obiło że to podpucha, i oni tak nazwali matryce S-iPS
> jako nazwa- a nie jako rodzaj technologii.

Ten błąd przy 1930P jest od dawna, nikt im nie zwrocił uwagi więc ...

LG-Philips od dawna produkuje matryce SIPS stosowaną tak jak pisałem w NEC1970NX,
LG1930S/B, Philipsie 190B5
i na pewno mają taką matrycę - nie jest to zadna podpucha.
http://www.lgphilips-lcd.com/homeContain/jsp/eng/prd/prd201_j_e.jsp

Nawet na głównej stronie LG jest np błąd przy modelu 1930B bo jest podany kontrast
400:1 kąty 170/170 tymaczasem w tym modelu jest juz nowsza odmiana matrycy z
kontrastem 500:1 i 178/178

GM