Re: LCD- S-ips MVA

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 17:25:35 MET DST

Proces Pawel <pawelral@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> Kolejna rzecz jak to mozliwe że sam producent nie wie co sprzedaje...
> Sklepy to rozumiem- bo to norma- ale firma je produkująca-
> porażka...

Bo często producent zmienia szybciej parametry sprzętu niż uaktualnia
stronę. Może też dawać różne matryce, podstawki czy części elektroniki
do modelu bez zmieniania jego oznaczenia! Ja pisałem tu kiedyś o takim
zachowaniu Samsunga, ale inni też tak robią (patrz post
..::Frienda::..). Trochę dziwne by było gdyby przy jakimś modelu
podawali kontrast max, zakres kątów czy typ matrycy z dokładnością do
50% ;)

--
Saiko Kila - JID:saikokila@chrome.pl - UIN:223788653
Genetic scientists have crossed a golden fish with a shark.