Re: Zakup komputera

Autor: Olga Lawrynowicz <f67500_at_(wyrzucTo)op.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 18:33:53 MET DST

> Nie wiem czy zauważyłaś, ale ten komputer jest prawie na AMD64.
> Jedynie
> procesor jest 32-bitowy - najtańszy Sempron na S754. Jeśli chciałabyś
> 64
> bity, to musisz zmienić jedynie procesor.
> Jeszcze jedna rada - RAM najlepiej w jednej kostce, ta podstawka nie
> obsługuje DualChannel. Mogą być dwie kostki, ale po co...

Ratunku!
Co robic?
Gosc w sklepie powiedzial ze jak kupie AMD w wersji box (ze
zintegrowanym
byle jakim wiatraczkiem :( to
wiatraczek bedzie byle jaki ale za to gwarancja na procesor 3 lata
zamiast
rocznej przy zakupie samego procesora, a roznica w cenie 50 zl.
Czy brac ten z wiatraczkiem za 50 zl wiecej + 3 lata gwarancji
 i niech pochodzi np rok a potem wymienic
na pentograma?
Poza tym zamiast 1x 512 Mo
podobno 2 x 256 w dualu to duzo lepiej.
Godzimy sie z tym?