Sieciówka i czary mary.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 00:54:09 MET DST

Witam.
Problem ze mnie kurwica bierze.
Sieciówka działa jak się jej zachce. Raz po restarcie(bez zadnej ingerencji
w sprzet czy widnowsa, po prostu włączam probie pinga, nie działa albo
działą) działą raz nie. Jeśli działa to działa. Jeśli nie to zauważam, iż w
menedżerze urządzeń pojawiają się wykrzykniki przy( przy karcie nie):
Starowniki niezgodne z plug and play >
- Sterownik protokołu TCP/IP
-SYMTDI
-Środowsko obsługi sieci AFD
-Translator adresów sieciowyh IP
-vgaSave.
W czym problem ?. Karte przekładałem do różnych slotów, próbowałem różnych
sterowników,bios restartowałem. Nic to nie dało.
Jeśli np: chce uruchomić " Sterownik Protokołu TCP/IP" system zgłasza "
system napotkał błąd podczas próby uruchomienia usługi. Nie można odnaleźć
oreślonego pliku." Ale jakiego to nie napisał.
Pomożcie plissss...