Komputer siada?

Autor: Ano nim <anonim1331_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 23:25:35 MET DST

Komputer:
Pentium 4 478 2,4GHz
MSI 865PE Neo2-S (MS-6728)
512MB DDR Dual
HDD 120GB Barracuda (5 partycji, 3 systemy)
3 napędy (CD-RW, DVD+RW, DVD)
GF 4 MX 440 64MB (stara karta)

Mój problem:
Kiedyś podkręciłem procesor na 2,88GHz ale chodził niezbyt stabilnie, więc
postanowiłem cofnąć ustawienia a że miałem Program (MSI wypuścił) do
kontroli wiatraków na płycie i była tam opcja zmiany FSB to tam zmieniłem
ustawienia i zapisałem. Po paru godzinach zorientowałem się że MHz FSB latał
jak oszalały i komputer podwieszał, wyłączyłem kompyter i zrestartowałem
Biosa. Od tamtej chwili komputer dziwnie się zachowuje, zacina się mimo
stałego FSB!!! Co jest nie tak???? Czy zepsułem sobie komputer???