Re: Nowy dysk

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 19:39:08 MET DST

Użytkownik "Rafal" <HOT@pw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:d96jiv$8m8$1@amigo.idg.com.pl...
> Witam
> Mam ciekawe pytanie do Was. Wlozylem nowy dysk 250GB do komputera tylko
> podpialem go pod kontroler IDE na PCI bo inaczej nie byl rozpoznawany
> przez mojego starego ECSa. Podzielilem go na 2 mniejsze dyski, tj. 78GB
> i 155GB. Potem XP kazal mi sformatowac dysk w NTFS,co tez
> uczynilem.Wszytko jest pieknie cacy...tylko ze w Zarządzaniu komputerem
> te dwa dyski są widoczne jako WOLUMEN PROSTY (typ dynamiczny). Na starym
> dysku mam poprostu napisane PARTYCJA (typ podstawowy). Prosze was o
> [...]

NTG.
Ta karta ma pewnie Raid. Dysk został zinteprestowany jako
wolumen prosty - normalna, ciągła partycja, jeden dysk, Raid siedzi cicho.
 Jak wsadzisz sobie drugi dysk, to możesz sobie zrobić
konwersję do któregoś RAIDa (0,1) - wtedy będziesz miał wolumen łączony.

ps. prosta odpowiedź - nie przejmuj się tym

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,