Re: dobra obudowa

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 18:50:10 MET DST

"Zeus" qkxyaf6fg4gi.10x4lt71z60k4.dlg@40tude.net

> możliwość montażu napędów, kart itp bez śrubek

W dużych fabrykach (nie {} montowniach) śrubki wkręcają
automagi, a pasjonat :) cieszyć się powinien z możliwości
ręcznego dopieszczenia swego złomu. :)

> otwieranie obudowy bez śrubek

Z tym się mogę zgodzić, choć kilka śrubek na obudowę nie wadzi. :)

> co najmniej miejsce na zewnątrz na 4 napędy 5,25" i 2 3,5"

Mogą być różne obudowy. :)

> + w środku na dodatkowe 2-3 dyski 3,5"

> wyprowadzenie co najmniej USB na przedni panel

Owszem. :)

> możliwość zdjęcia przodu obudowy bez demontarzu napędów itd

Owszem. :)

> na tyle długa aby dyski/napędy nie haczyły o płytę/karty/zasilacz
> przy montażu

W ogóle -- aby nie było potrzeby dokonywania nadmiarowych akrobacji. :)

> zero klapek, pokrywek, dodatkowych osłon z przodu

> i to tak na początek, na pewno nie wymieniłem wszystkiego

Grube blachy, aby komputer stał stabilnie. :)
Dobre mocowania, aby nie brzęczał nadmiarowo. :)

> dobrze rozumiesz :-), ew zastanów się nad 400W

> każdy dodatkowy wentyl to hałas, więc albo cichy wolnoobrotowy (czytaj:
> raczej drogi)albo z dodatkową regulacją obrotów i przykręcony

Jak ściągniesz napięcie zwykłego do 5 V -- będzie cichy. :)

> trudno powiedzieć, teoretycznie nie są potrzebne (np u mnie prawie cała
> góra jest zastawiona i od środka i od zewnątrz) bo powietrze wydmuchiwane
> jest z tyłu, ale tu nie jestem pewien

Z góry zazwyczaj coś leży na komputerze. :)
(i zasłania owe ewentualne otwory wentylacyjne) :)

> Zeus

Pozdrów Herę i Semele. ;)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@ascii.art.pl     '.O_'