Jak odzyskać dane z prehistorycznego dysku MFM?

Autor: Arek <dummy_at_nospam.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 22:47:03 MET DST

Witam,
ostatnio dostałem spartolony komputer klasy XT (tak XT, to nie pomyłka).
Nie pytajcie mnie dlaczego właściciel uzywał takiego trupa - to nie moja
maszyna.
Komputer sterował obrabiarką numeryczną. Maszyna dotarła do mnie aż z
Niemiec.
Nie mam pojęcia pod kontrolą jakiego OS'a pracował (oby DOS), nie mam też
dostępu do
sprawnego XT aby podmienić dysk...
W pudle znajduje się sterownik dysku (ISA) wielki jak cholera.
Być może udało by się przełożyć dysk i sterownik do jakiejś nowszej maszyny
z ISĄ?
Czy macie jakiś pomysł jak odczytać dane?

Pozdrawiam
Arek

PS. Smichy sobie darujcie :)