Re: połączenie przez USB

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 20:13:46 MET DST

aladin07 wrote:

> ale jak to bedzie wygladac ze ide do kogos wrzucam mu jakas kolejna karte
> sieciowa
> ( nwet gdyby to bylo przez usb ) i cuduje
> a kabelkiem usb sie polaczyc to wydaje mi sie najprosciej by bylo

no - szkoda tylko, ze laczenie kabelkiem USB jest mocno niestandardowe
i musialbys niezle nasyfic temu komus w systemie operacyjnym; ale coz,
jak widac dla Ciebie to tylko "kabelkiem polaczyc"; a ze bedziesz musial
na tym win2000 instalowac programowe dzielenie lacza internetowego, to
przeciez szczegol;

jezeli nie potrzebujesz tego internetu 24h, to po prostu wloz do swojego
komutera kabel kumpla; tylko wczesniej zmien swoj MAC karty sieciowej;
tak na wszelki wypadek;

adas;