watpliwości ECS 848P-A Deluxe i P4

Autor: Sniady <gregors1974_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 14:47:33 MET DST

Witam

Chciałem zapytać użytkowników tej płyty czy to normalne, że po założeniu CPU
P4 2.8GHz radiatora i wentylatora płyta pod podstawka znacznie się ugina?
normalna buła. Sprawdziłem kilka radiatorów i to samo.

Mam z nia troszkę problemów, na zmiane restarty z blue screenami lub sam
restart.
Sprawdziłem DDR memtestem 3.2 przez 12 godzin - brak błedów
Bios najnowszy, grafika FX5200 najnowsze sterowniki, dysk sprawny.

Zastanawiam się czy przypadkiem po zamontowaniu do obudowy przez to ugięcie
płyty sloty nie pracują i wywołuja takiego efektu, sprawdziłem na wszelki
wypadek w obu slotach ale nadal to samo.
Nie jest to regularne zachowanie ale poniekąd upierdliwe.

   Może macie jakiś pomysł jak sprawdzić co jest przyczyna takiego
zachowania?

Pozdrawiam
Sniady