Co polecicie - DDR 2x1GB?

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 14:44:02 MET DST

Witam,
No i wreszcie przyszła kolej na mnie - standardowe 512 MB RAM
przestało mi wystarczać i przydałoby się kupić więcej. Nie widzę sensu
dokupowania kolejnych 2x256 MB, bo 1GB już obecnie wydaje mi się
standardem (np. w grach). Zdecydowałem więc że pozbędę się moich
Hyniksów i przesiądę się na 2 GB. Jako że na mojej płytce nadal chcę
mieć duala i nie chcę mieć zajętych wszystkich slotów pamięci, więc
wezmę 2x1GB. No i teraz pytanko: co wybrać żeby było w miarę tanio?
Cały czas myślę nad Patriot 2x1GB Signature Line
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=14163
Już wiem że te pamiątki są kompatybilne z moją płytką. I teraz
pytanko: ma ktoś z was takie pammiątki (niekoniecznie 2x1GB - mogą też
być moduły po 1GB lub 512 MB) - jak się sprawują w OC? Dostanę coś
tańszego i równie dobrego? Na apollo.pl są moduły a-data 2x1GB za 714
zł, ale nie wiem jak z kompatybilnością z moją płytką - ze strony
a-daty nieczego się nie dowiedziałem. Nawet nie wiem na jakich
modułach są te a-daty produkowane (vitesta jest na samsungach, ale te
2x1GB są na pewno na innych kościach). Odpowiedzi od Gigabyte w
sprawie kompatybilności z a-datą jeszcze nie mam. Decyzję w sprawie
zakupu pamiątek podejmę do końca miesiąca, więc pośpiechu nie ma, ale
lepiej wybadać całą sprawę.
BTW, macie jakieś linki do testów a-daty (1GB lub 2x1GB), patriotów (a
może kingmax)(1GB lub 2x1GB), bo google nie wypluwa mi niczego
ciekawego.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3800+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]