Bardzo ważne i pilne pomóżcie

Autor: biela <emailNA_at_www.biela.prv.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 10:34:00 MET DST

Witam

Wiem że to nie ta grupa ale te od office sie wolno aktualizuja a to jest
bardzo pilna sprawa, bo dzis musze wydrukowac prace dyplomowa a wciaz cos
jest nie tak :(. Dlatego prosze pomozcie mi...

Wklejam obrazki do worda, ale tracą one swoją ostrość i są średnio czytelne.
Np ten obrazek jak wkleje
http://iem.pw.edu.pl/~bieleckm/gif/1.jpg
to sie rozjezdza i jest nieostry. Poradzcie mi jak wkleic obrazek tak zeby
wygladal w wordzie tak samo jak na monitorze.