Re: Cu czy Al+Cu - radiator

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 21:22:57 MET DST

Borys:

> ARCTIC COOLING COPPER SILENT 2 TC Rev 2+CZ.TEMP
> http://allegro.pl/show_item.php?item=54088424

tego zdjalem z procesora 2 dni temu [ogolnie pracowal u mnie jakies
2tygodnie na xp2500]

moje spostrzezenia... powierzchnia cu jest baardzo nierowna, nie
wiem czy to specjalny zabieg, ale jak do tej pory uwazalem ze im gladsza
powierzchnia tym lepsza. [widac i wyraznie czuc slady po przejsciu
freza] na montowanym niedawno 'ss 4ultra tc' i 'ss 4pro m' powierzchnia
radiatora tez nie byla piekna, ale mimo wszystko duzo rowniejsza.
druga sprawa, moze mi sie taki model trafil. otoz temperatura procesora na
poziomie 55st, przy obciazeniu wzrastala do 64st. wentylator jednak
pracowal przy tej temp z predkoscia 1700obr/min [chociaz max ma
teoretycznie na 2800rpm]. po zdjeciu radiatora okazalo sie ze jeden z
brzegow rdzenia nie dotykal to radiatora!!! moze to byc rzecz jasna wina
zlego - odwrotnego zalozenia radiatora, ale o dziwo, to strona dalsza od
zamka socketa nie dotykala radiatora - sprezyna odwrotnie wlozona w
radiator?

nie wiem czy to cie zachecilo do tego modelu arctica ;)

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org