Cu czy Al+Cu - radiator

Autor: Borys <borys_xUSUNTOO_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 11:08:59 MET DST

Witam !

Jako ze moje chlodzenie wodne zaczyna mnie stresowac pozwalajac na grzanie
sie Athlona XP 1800 do 59 st to postanowilem kupic zwykly wentylator.

Wzialem pod uwage dwa modele :

ARCTIC COOLING COPPER SILENT 2 TC Rev 2+CZ.TEMP
http://allegro.pl/show_item.php?item=54088424

CRAB Silient Cooling KIT S462-22C715BTC
http://allegro.pl/show_item.php?item=53739454

Zastanawiam sie czy warto zaplacic prawie 2x wiecej za miedziany radiator
czy dac sobie spokoj i zadowolic sie Aluminium z miedziana podkladka.
Jak w praktyce sprawdzaja sie te konstrukcje ?
W przyszlosci chcialbym zmienic procesor na "poleczke wyzej" wiec
inwestycja ma byc na dlugi okres.

Pozdrawiam

Borys