Re: hdd, wcisniety pin

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 23:38:13 MET DST

geos:

> rozkrecalem dysku i nie jestem pewien, czy faktycznie uzyskam dostep do
> gniazda a nie chcialbym rozkrecac i sie zdziwic.

nie sadze by to bylo mozliwe. nei mam pod reka ibm'a by spojrzec na niego,
ale z tego co widze po caviarze i ale ja bym na twoim miejscu raczej
sprobowal dzialac na pin od drugiej strony - wypchnac, albo chwycic go
czyms porzadniejszym niz peseta, jakimis kombinerkami-szczypcami, z waska
koncowka [piny, ktore sa po boku od tego, w razie jakiegos wygiecia, mozna
wyprostowac przeciez]

> srubokrety o przekroju szescioramiennej gwiazdy (dysk jest firmy ibm)?

i narzedziami elektornicznymi i na allegro.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org