hdd, wcisniety pin

Autor: geos <geos_at_nowhere.org.invalid>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 23:21:10 MET DST

witam,

mam sprawny dysk. problem polega na tym, iz poprzedni uzytkownik
odwrotnie wlozona tasiemka wcisnal jeden z pinow tak, ze wystaje go
niewiele i nie styka. probowalem delikatnie peseta go wyciagnac, ale nic
z tego.

pomyslalem, ze moze odkrecajac 5 srubek mocujacych elektronike uda mi
sie dotrzec do gniazda i wypchnac ten nieszczesny pin. nigdy jednak nie
rozkrecalem dysku i nie jestem pewien, czy faktycznie uzyskam dostep do
gniazda a nie chcialbym rozkrecac i sie zdziwic.

mam wiec pytanie czy odkrecajac elektronike dysku uda mi sie uzyskac
dostep do lacza? i moze ktos wie gdzie mozna dostac takie specjalne
srubokrety o przekroju szescioramiennej gwiazdy (dysk jest firmy ibm)?
za inne metody przywrocenia pinu do pozycji wyjsciowej bede rowniez
wdzieczny :)

pozdrawiam,
geos