Re: mATX "wypasiona"

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 21:20:39 MET DST

Hej

"poreba" <dmicfg@polboks.com> wrote in message
news:Xns9677D9BF25DC0dmicfgpolboxcom@10.7.19.101...

> - platforma: dowolna (Intel/AMD)
> - mATX tzn. zintegrowane VGA i sound (
> - 2 x LAN (zazwyczaj będzie to 10/100 i Gb)
> - FireWire (najlepiej nie na śledziu a na tylnym panelu)
> - AGP i min. 2x PCI
> - SATA
> - min. 4x USB 2,0 na tylnym panelu

Interesuję się ostatnio takimi zintegrowanymi płytami. Tak czysto
teoretycznie patrząc na te wymagania to ma to wszystko mniej więcej Abit
IS-11 lub -12 (pod s478; rozwinięcie IS-10, wzbogacone o FireWire właśnie).
Czysto teoretycznie, ponieważ nigdy tego nie widziałem w ofercie żadnego
sklepu ani na żadnej aukcji, tylko czytałem gdzieś recenzję-opis. Mniej
więcej, ponieważ nie ma on 2 kart sieciowych a tylko 1 (chyba w ogóle nie ma
mATX-a z dwiema, w każdym razie nie znam nic takiego), jednakże ma za to 3
PCI; skoro Twoje minimalne wymagania obejmują 2 PCI to w trzecie można by
włożyć kartę sieciową właśnie. Płyta na Intelu 865G, grafika Intel Extreme2
(do 64 MB), dzwięk 6-kanałowy. Moja Ulubiona Koleżanka ma bardzo podobną
płytę IS-10 (z Celeronem 2,4) różniącą się w zasadzie tylko brakiem
zintegrowanego FireWire, bardzo fajnie to wszystko działa i bez problemów.