mATX "wypasiona"

Autor: poreba <dmicfg_at_polboks.com>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 21:40:57 MET DST

Witam.
"Wypasiona" nie bez powodu w ciapki wzięte.
Szukam i nie mogę się doszukać płyty spełniającej kilka,
być może sprzecznych, wymagań. Stukanie po różnych
konfiguratorach efekt dało mizerny. Przejrzałem Asusy i Asrocki.

- platforma: dowolna (Intel/AMD)
- mATX tzn. zintegrowane VGA i sound (
- 2 x LAN (zazwyczaj będzie to 10/100 i Gb)
- FireWire (najlepiej nie na śledziu a na tylnym panelu)
- AGP i min. 2x PCI
- SATA
- min. 4x USB 2,0 na tylnym panelu

Wydajność... przeznaczenie jest dwojakie, zwykłe aplikacje biurowe,
a po godzinach za multi-bedia-box ma całe ustrojstwo robić.
Wskazane by było by cena była _dużo_ poniżej 1kzł ;)
Duzy plus za brak funkcji piecyka i rozwiazan MS-only.

Znajdę coś z Waszego poleceniam,
czy trzeba będzie poddać weryfikacji założenia?

--
pozdro
poreba