Re: duze litery pomimo wylaczonego CapsLock'a

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 15:43:55 MET DST

Użytkownik "czarny" <mystiqueXXX@free.art.pl> napisał w wiadomości
news:d8trjr$26jh$3@news2.ipartners.pl...
> Robbo napisał(a):

[...]
> Wiec ponawiam pytanie: gdzie moze lezec problem z tym CapsLockiem?

Ja stawiam na software. Jesli odpalasz windowsa to on przejmuje kontrole nad
CapsLockiem - reaguje na nacisniecie przycisku i zapala kontrolke na
klawiaturze. Pamietam zdarzalo mi sie ze jak system był czymś ostro zajęty
to naciśnięcie CapsLocka skutkowało zapaleniem sie kontrolki dopiero po
kilku sekundach. Istnieje zatem prawdopodbienstwo ze system sobie odnotuje
wcisniecie CapsLocka a z jakichs niewiadomych przyczyn nie zapala
kontrolki...?
Nie wiem co dokladnie sie u Ciebie dzieje, ale wiele sie slyszalo jakoby
Win98 niezbyt radził sobie z nowym sprzętem (stąd było moje pierwsze
pytanie). Inna mozliwa sytuacja to cos fizycznie na złączu klawiatury w
kompie, skoro klawiature wymieniłeś to może samo gniazdo jest jakies
naruszone... coś przerywa i może dlatego wariuje....

--
pzdr
rb