Re: P³ytki DVD-RAM

Autor: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 15:39:39 MET DST

On Fri, 17 Jun 2005 15:32:42 +0200, Gupik <gupik1@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

>czy kto¶ z was nagrywa³ na tych p³ytkach, czy warto kupiæ napêd który ma
>obs³ugê takich p³ytek czy lepiej zwyk³y ?? za pomoc, Dziêki :)

Ja tam kupi³em najnowsz± nagywarkê LG, która wydaje mi siê niez³a,
DVD-RAM te¿ obs³uguje.

Ale jestem teraz na etapie zastanawiania siê czy w praktyce w ogóle
warto inwestowaæ w no¶niki DVD-RAM i co mi to daje.

Na razie jedynym wyra¼nym plusem jaki znalaz³em to jako¶ zapisywanych
danych. W sensie takim, ¿e nagrywarka LG ma sprzêtowe sprawdzanie
jako¶ci nagrania na DVD-RAM no i ¿e w ogóle niby trwa³o¶æ DVD-RAM jest
najwiêksza ze wszystkich no¶ników DVD.

Jest to oczywi¶cie s³uszna zaleta, ale to jest teoria, a jak to siê ma
do praktyki - nie wiem. Próbujê co¶ w tym temacie stwierdziæ, ale na
razie z kiepskimi wynikami :)

--
¿uko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl