Re: długosc kabla....

Autor: l.b <lb(poczta_nie_dziala)_at_ntlworld.com>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 00:22:14 MET DST

> dzieki ludziska. z rozpędu nie napisałem ze wspomniany kabel ma 180m, i
> najwyżej 20 m zapasu. Zakladam najgorsze, odcinek jest za długi. w lini
> prostej kompy stoją jakies 130 mtrów, budynki - baraki parterowe, sciany
> lichutkie zero zbrojen, dacy z drewna i papy. JAkie byłoby najtansze
> rozwiazanie na połączenie seciowe kompów?

Troche slabo kalkulujesz, jesli ponaciagasz w liniach prostych to moze
zmiescisz sie w 180 metrach... ale jesli chcesz prowadzic ladnie przy
scianach itp to zapomnij i wez rezerwe drugie tyle a nie 20 metrow!
Kable zasilajace (230V) moga isc razem z siecowymi, to sa male
czestotliwosci wiec nie powinny sie zaklucac.
Miedzy komputerami wsadzienie hub'a raczej nic nie da bo musisz postawic
urzadzenie aktywne a takim hub nie jest. Hub tylko dziala jak rozdzielacz
nic poza tym.