Re: długosc kabla....

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 23:29:30 MET DST

Pawel wrote:
> nie książkowe- tylko o norme stosowną.
> Są różne opowieśni- Ja mam w sieci 155 m miedzy dwoma swithami i
> chodzi na 100MB
> beż najmnijeszego problemu.
> Ale z tego co wiem potem już mogą byc problemy...

dzieki ludziska. z rozpędu nie napisałem ze wspomniany kabel ma 180m, i
najwyżej 20 m zapasu. Zakladam najgorsze, odcinek jest za długi. w lini
prostej kompy stoją jakies 130 mtrów, budynki - baraki parterowe, sciany
lichutkie zero zbrojen, dacy z drewna i papy. JAkie byłoby najtansze
rozwiazanie na połączenie seciowe kompów? domyslam sie ze potrzebne będa 2
karty sieciowe bezprzewodowe. czy da sie to zrobic bez dodatkowych
dokupionych anten?

pozdrawiam najmocniej
ToMasz