Re: długosc kabla....

Autor: lukasz sczygiel <adres_at_email.cx>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 00:06:38 MET DST

ToMasz napisał(a):

> po srodku sa drzewa, słupy, kawałek parkingu, i zawalone rusztowanie. troche
> sie nieda. chybazeby ciagnąc kabel z zasilaniem.....

ethernet potrzebuje 2 par do dzialania pozostale 2 mozna uzyc dla
zasilania. Trzeba tylko pokombinowac bo na takim kawalku moze byc dosyc
duzy spadek napiecia i switch/hub nie zadziala:( ale dla sprawnego
elektronika to nie problem.

A jakbys pokombinowal to na taka odleglosc ethernet moze zadzialac. NIe
kazda katya z nie kazdymi sterami ale widzialem lacza po 250m na
zwyklych sieciowkach tyle ze dobranych tak zeby jednak dzialaly. Tyle ze
takie lacze moze byc niestabilne i dzialac jak mu sie bedzie podobac.

Zbuduj ladna skrzynke, wodoodporna i pokombinuj z zasilaniem przez te
skretke. Tylko dobrze ja schowaj bo ktos ci ja zwinie jak sie dowie co
tam w srodku jest. I bedzie loozik.