Re: klucz USB(pamięć) -98 SE widzi, Xp nie widzi

Autor: Martti <nie_chce_at_spamu.com>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 11:35:01 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <Andrzej@post.pl> napisał w wiadomości
news:42b0579d$1@news.home.net.pl...
> Cojest grane ? po 1 miesiacu uzywania laptop przestal widziec klucz
> USB -512
> kingston travledata II plus
> Podlaczam go do innego laptopa z XP tez nie widzi , a jak podlacze do
> kompa
> z 98 SE od razu widzi i moge odczytac dane .
>
> Xp przy pierwszym razie wykryl go jako pamiec masowa , strey domyslne i
> gitara , do 98 SE zains. sterowniki i bylo wszystko ok
>
> Na moje oko albo cos w strukturze pamieci plikow w kluczu sie sypnelo albo
> nie wiem , bo wina lezy po stronie klucza

> [...]

witam,
niekoniecznie problem jest po stronie pamieci.
mam podobny problem z kieszenia 5,25" digitus podlaczana do portu usb
win xp jej nie widzi, ani na standardowych sterach winxp ani na sterac
zassanych ze str
producenta. Idealnie zato kieszen ta jest widziana pod win2k. zainstalowalem
na jednym kompie
i xp i w2k i objawy jak wyzej

na tej grupie nie dostalem odpowiedzie, na szczescie sprzet jest na
gwarancji
wiec niech gwarant sie martwi.

pozdrawiam

Martti