klucz USB(pamięć) -98 SE widzi, Xp nie widzi

Autor: Andrzej <Andrzej_at_post.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 18:25:42 MET DST

Cojest grane ? po 1 miesiacu uzywania laptop przestal widziec klucz USB -512
kingston travledata II plus
 Podlaczam go do innego laptopa z XP tez nie widzi , a jak podlacze do kompa
z 98 SE od razu widzi i moge odczytac dane .

Xp przy pierwszym razie wykryl go jako pamiec masowa , strey domyslne i
gitara , do 98 SE zains. sterowniki i bylo wszystko ok

Na moje oko albo cos w strukturze pamieci plikow w kluczu sie sypnelo albo
nie wiem , bo wina lezy po stronie klucza

Dodam ,ze jak wlzoe inny klucz Kingostona ( 128 i inny model) to pod Xp od
razu jest widziany