Re: 512MB ->1024MB

Autor: allerune <pisz_at_na.gg>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 13:52:23 MET DST

Użytkownik "katan" <katanu@op.pl> napisał w wiadomości
news:nbo2b19rgo3q2n7tvep31cbgj1ds3pdh1d@4ax.com...

> Czy przy 1.7GB Ramu warto wylaczyc ten plik? Powaznie to moze cos dac?
> Nie zapcha mi "kostek"? ;)

I tak wszystko zalezy od oprogramowania jakie uzywasz. Skoro moj znajomy
radzi sobie na 1GB to 1.7 powinno tym bardziej dzialac. Podejrzewam ze jesli
Twoje oprogramowanie miesci sie w 1GB to te dodatkowe 0.7 nie przyniesie
zadnej roznicy. Szczerze mowiac to moglbys sie poswiecic dla grupy i
zobaczyc jak to wyglada bez dodatkowych kostek :)

--
allerune