Re: samsung ml-1520 - toner save

Autor: radzaw <_at_[totez>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 12:15:19 MET DST

JanuszWo wrote:
> Witam, pozdrawiam!
> Właśnie kupiłem sobie drukareczkę laserową samsung ml-1520. Zgodnie z
> instrukcją, aby włączyć tryb oszczędzania tonera powinienem wcisnąć taki
> guzik na obudowie, a wtedy zapali się dioda na obudowie. Nie dzieje się
> tak.

Mam ten sam model.

Jak wcisniesz raz ten przycisk to sie zapapli dioda i bedzie caly czas
swiecic gdy jest wlaczone oszczedzanie (nie zaczyna swiecic odrazu po
wlaczeniu drukarki, chwilke trzeba odczekac). Jezeli przytrzymasz ten
przycisk to drukarka wypluje strone testowa.
Jezeli tak nie jest to zglos gdzie trzeba.

U mnie wydruki z oszczedzaniem tonera troche sie roznia - ale widoczne
to jest bardziej na dole strony - czcionki sa takie jakby rzeczywiscie
tam dostaly mnie tonera.
W ustawieniach druku mam oszczedzanie na auto, ale jak wymusze ze ma nie
oszczedzac to mimo iz drukarka swieci dioda ze jest wlaczone to drukuje
bez oszczedzania i jest to oczekiwana przeze mnie reakcja.