Re: Jak sensownie podzielic 200GB hdd?

Autor: web <webmakerTOSKASUJ_at_poczta.fm>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 11:50:35 MET DST

>Pierwszym i podstawowym powodem dla którego *należy* dzielić dysk na partycje
>jest ......Szóstym - szybsza praca systemu.
>Siódmym... pewnie można by tę wyliczankę ciągnąć i ciągnąć, ale chyba
>już się dosyć nagadałem... ;-)).

tak wlasnie gdzies kiedys przeczytalem i tak robie.
I jak wczesniej stwierdzilem, nie mam zadnego problemu.
Co wiecej, defragmentuje tylko partycje systemowa i ta z Program Files, innych
nie musze bo tam fragnentacja nastepuje bardzo rzadko.
Partycja systemowa jest nieduza, mam na innej zapisany obraz i co jakis czas
komfortowo odtwarzam sobie dziewicze ustawienia(oczywiscie z wszelkimi
potrzebnymi programami(glowne pliki na innej partycji), ustawieniami poczty
etc., dostepem do dokumentow(inna partycja).
Dzieki zmianie lokalizacji Program Files, gier, dokumentow, multimediow(inny
fizyczny dysk, potrzebny do zgrywania programow z karty TV) partycja systemowa
w zrzuconym obrazie srednio skompresowanym wynosi 2 GB co znaczaca przyspiesza
odtwarzanie systemu.

Kwestia kilku wiecej literek nie ma dla mnie zadnego znaczenia.

pozdrawiam
M.Gutowski

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl