Re: karta TV OUT

Autor: Slaey <spamuj)>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 08:13:05 MET DST

KrZyHo wrote:

> Tez to mam, obraz windowsa jest zamazany , ale jak wlaczysz np film to
> bedzie odbierac OK, pokombinuj moze z rozdzielczosciami

OK, kombinowałem z rozdzielczościami i to samo. Karta jest starego typu
voodoo 2 z tv outem i jak zainstalowałem sterowniki do voodoo 2 to w
zakładce pojawiło mi się okno 3DFX accelerator i tam nie ma nic do zmiany
PAL - NTSC, jest to natomiast na zworkach w tej płytce. Ale jak zmieniam
zworkę to obraz jest albo czarno biały albo kolor ale zamazany. I lipa.