Re: karta TV OUT

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 13:24:57 MET DST

Użytkownik "Slaey" <slaey([Nie spamuj)]@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d8oci5$78a$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam serdecznie,

> Co to może być, czy sterowniki, czy karta?

Niektore stery u mnie na GeForce 2 lepiej wyświetlały obraz na TV -OUT

> Dzieki z góry

Jak już ktoś napisał to pewnie NTSC na PAL trzebna zmienić. Ale ja dodam
jeszcze żeby nie było niedomówień, że telewizor to nie monitor i raczej to
nie bedzie taka sama jakość obrazu. A w przypadku filmów (zwłaszcza tzw.
divixów) to nawet poprawia obraz lekkie rozmazanie. Pozdrawiam.