Re: notebook Dell problem

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 22:08:22 MET DST

Proces gusi <gusi@somewhere.com> zwrócił błąd:

> A wentylator działa poprawnie? Bo to wygląda na typowy objaw przegrzania.

Powodem przegrzania dodatkowo może byc zatkanie radiatorów kurzem albo
utrata konktaktu np. radiatora z prockiem (tak miałem w hp, jak się
stuknęło to się wyłączał). W każdym razie faktycznie pierwsza podejrzana
jest temperatura.

--
Saiko Kila - JID:saikokila@chrome.pl - UIN:223788653
Genetic scientists have crossed a golden fish with a shark.