Re: Canon PIXMA IP2000

Autor: Yacho <yacho____at__nospam_100tka.net>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 17:06:26 MET DST

Piotrek napisał(a):
> Witam,
> Posiadam drukarkę Canon Pixma IP2000. Wiele się mówi o możliwości
> zaschnięcia głowicy gdy drukarka jest nieużywana przez dłuższy czas i w
> związku z tym chciałbym się dowiedzieć jak tego uniknąć. Wyczytałem że
> wystarczy raz w tygodniu wydrukować wzór kolorów CMYK jednak nie wiem gdzie
> go znależć.
Drukujeszz jakies pol kartki na ktorej sa kolory CYMK :)
czarny zasycha zdecydowanie najczesciej zasycha czarny - u mnie po
uzywaniu atramentu SIC - po miesiacu - teraz kupie lepszy atrament -
oszczednosc tak - ale w ramach rozsadku - tusz po 200 ml za 10 zl nie
moze byc dobry....

> Czy prawdą jest że głowice są bardzo drogie i wymiana jest
> nieopłacalna? Czy stosowanie zamienników może uszkodzić sprzęt? Jakiej firmy
jasne ze moze uszkodzic - stosowanie orginalnych tuszow canona tez (choc
zadziej) poprostu drukarka "stygnąć" nie moze i tyle :)

> zamienniki polecacie? Proszę o odpowiedź i porady od bardziej doświadczonych
> użytkowników Canona. Wcześniej miałem drukarkę HP i nie musiałem się obawiać
tez szukam - same sprzeczne opinie - choc jest 1 powtarzajaca sie - OCP
jest dobre...

> o takie sprawy jednak przyszedł czas na zmianę. Pozdrawiam.
Mi w HP poszla elektronika po 12 miechac nieuzywania :)

--
Yacho