Canon PIXMA IP2000

Autor: Piotrek <pkmail_at_2com.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 12:45:47 MET DST

Witam,
Posiadam drukarkę Canon Pixma IP2000. Wiele się mówi o możliwości
zaschnięcia głowicy gdy drukarka jest nieużywana przez dłuższy czas i w
związku z tym chciałbym się dowiedzieć jak tego uniknąć. Wyczytałem że
wystarczy raz w tygodniu wydrukować wzór kolorów CMYK jednak nie wiem gdzie
go znależć. Czy prawdą jest że głowice są bardzo drogie i wymiana jest
nieopłacalna? Czy stosowanie zamienników może uszkodzić sprzęt? Jakiej firmy
zamienniki polecacie? Proszę o odpowiedź i porady od bardziej doświadczonych
użytkowników Canona. Wcześniej miałem drukarkę HP i nie musiałem się obawiać
o takie sprawy jednak przyszedł czas na zmianę. Pozdrawiam.

Piotrek