Re: Sygnal alarmowy w ABIT NF7-S

Autor: Dzingis HAn <dzin_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Jun 2005 - 11:31:12 MET DST

Piotr Chmielewski napisał(a):
> Użytkownik "Dzingis HAn" <dzin@wp.pl> napisał w wiadomości

> Oh God! Mialem juz problem z kondensatorami przy gniezdzie zasilajacym
> w plycie ABIT BE6-II - tam faktycznie spuchly strasznie ale udalo sie je
> wymienic domowym przemyslem. Z tym, ze tam objaw mialem taki, ze
> komp tracil jakby zasilanie, tzn wylaczala sie karta graficzna, dyski, takze
> dzialal chyba tylko wiatrak w zasilaczu. Czyzby to modulowane "wycie"
> glosniczka to wlasnie sygnal, ze plyta nie dostaje pradu? Przyjrzalem sie
> plycie i nie widze zadnych spuchnietych kondensatorow, wiesz moze
> [...]
niestety nie wiem, ten modulowany dzwiek o tym swiadczy ale w moim
przypadku rowniez nie spuchly, mysle ze przez google znajdziesz wiecej
info, mozesz nawet napisac do abita i podesla ci jakiegos manuala
serwisowego, ja sie nie zaglebialem bo klient i tak zmienial sprzet wiec
poleciala do kosza

--
---
www.sokolka.dlawas.info